Yaş ilerledikçe vücutta bazı fiziksel değişiklikler yaşanmakta ve yaşlanma belirtileri ortaya çıkmaktadır. Özellikle yüz bölgesi yaşın ilerlediğinin en net gözlemlendiği bölgedir, ince kırışıklıklar, sarkmalar, göz çevresi kırışıklıkları ve gıdı sarkması en çok şikayet edilen belirtilerdir. Gergin ve esnek bir cilde sahip olmayı sağlayan vücutta var olan kolajen ve elastin, zamanla azalmaktadır. Bu durumda cilt esnekliğini kaybederek genç görünümden uzaklaşmaktadır. Aynı zamanda sürekli kilo alıp verme de yine ciltte sarkmalara yol açmaktadır. Hangi durumda olursa olsun gıdı sarkması özellikle kadınların en şikayetçi olduğu konudur, çünkü gıdı sarkması aktivite yada egzersizle toparlanması çok zor olan bir bölgedir. Bu sorunun ortadan kaldırılması amacı ile geliştirilen birden fazla yöntem vardır, ancak en çok tercih edilen ve etki oranı büyük olan yöntem Mezoterapi yöntemidir.

Yaşlanma belirtisi ya da sürekli kilo alıp veremeye bağlı olarak gıdı bölgesinde yaşanan sarkmaların toparlanması için güvenle mezoterapi yöntemi tercih edilebilir.

Mezoterapi ile Gıdı Eritme Nedir?

Mezoterapi, birden fazla cilt rahatsızlığının ortadan kaldırılmasını sağlayan ve cerrahi müdahale olarak görülmeyen bir işlemdir. Yani bu işlem uygulanırken herhangi bir kesik veya dikiş atılmamakta olup işlemin gerçekleştirilme yöntemi dolgu ile benzerdir. Yani mezoterapide de cilde bir sıvı enjekte edilmektedir. Ancak enjekte edilen sıvı, cildin orta katmanına enjekte edilmekte, sıvı içeriği ise ihtiyaç doğrultusunda değişmektedir.

Mezoterapi ile Gıdı Eritme Nasıl Yapılır?

• Mezoterapi ile gıdı eritme işlemi yapılırken ilk olarak uygulama yapılacak olan kişinin analizinin doğru yapılası gerekmektedir. Çünkü enjekte edilecek sıvının miktarının belirlenerek, sorunun boyutu analiz edilmelidir.  Bölgeye yapılacak olan enjekte işleminde hazırlanacak olan formül bu aşama sonrasında belirlenmekte, sıvı içeriği bölgenin ihtiyacına göre hazırlanmaktadır.
  • Mezoterapi cerrahi bir işlem değildir, işlem esnasında ciltte herhangi bir kesik oluşturulması ya da kesiklerin dikilmesi gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu sebeple işlemin ağrılı olmadığını söylemek mümkündür. Ancak her ihtimale karşılık oluşacak acıyı minimize etmek için lokal anestezi kremleri kullanılmaktadır.
  • Mezoterapi işlemi, minimal boyutta olan iğnelerin derinin 4 mm altına kadar sokulduğu ve bu katmana dolguların bırakıldığı bir işlemdir. Yani mezoterapi cilt altına enjekte ile uygulama yapılan bir işlemdir.
  • Enjekte işlemi minimal boyuttaki iğnelerle sağlandığından, uygulama yavaş yavaş yapılmakta tek seferde tüm formül enjekte edilememektedir.

Mezoterapi ile Gıdı Eritme Fiyatları Nelerdir?

Mezoterapi ile gıdı eritme fiyatları hakkında net bir bilgi verebilmek için öncelikle gıdının durumunun ve gerekli olan sıvı boyutunun tespit edilmesi gereklidir. Bu doğrultuda muayene olup en doğru tedavi yöntemini uygulatmak ve en doğru fiyat bilgisini almak için YivesClinic ile iletişime geçebilirsiniz.