Doğumdan itibaren zamanı durdurmak imkansızdır, yıllar geçer ve yaşlanma belirtileri ortaya çıkar, bu durumla savaşmak neredeyse imkansızdır. Teknoloji sayesinde hayatımıza giren Accent Prime uygulaması cilt sıkılaştırma tedavisinde oldukça etkili sonuçlar vermektedir. Yaşlanma ile ortaya çıkan belirtileri yok eden, oluşmasını engelleyen bu teknoloji ile eskisi gibi genç ve sıkı olabilirsiniz.

Ciltte Sarkmaların Meydana Gelmesinin Nedenleri Nelerdir?

Ciltte sarkmaların meydana gelmesine neden olan birden fazla unsur vardır. Cilt sarkmalarının başlıca sebeplerine baktığımızda;

• Yaşlanma

Cilde esnek bir yapı kazandıran vücutta bulunan bazı maddeler mevcuttur. Bu maddeler, adını çok sık duymaya başladığımız elastin ve kolajendir. Zaman içerisinde yaşlanmaya bağlı olarak söz konusu maddelerde azalma meydana gelmektedir. Bu azalma sonucunda ise cilt esnekliğini kaybederek ciltte sarkma ve selülit gibi problemler ortaya çıkmaktadır.

• Hızlı ve sürekli kilo alıp verme

Cildin esnek yapısını yitirmesinin bir diğer nedeni ise hızlı ve sürekli kilo alıp vermektir. Kilo aldıkça genleşen vücut derisi, kilo vermeye bağlı olarak tekrar daralmaktadır. Zaman içerisinde söz konusu daralmanın azalması ile birlikte sarkmalar ortaya çıkmaktadır.

Cildin sıkılaşmasını sağlayan yöntem ise son zamanların gözdesi olan Accent Prime yöntemidir.

Accent Prime Cilt Sıkılaştırma

Accent Prime, Alma Laser tarafından üretilmiş bir cihaz olup, Dünyanın bilindik lazer firmalarından biridir. Söz konusu firmanın üretmiş olduğu cihaz ise vücut şekillendirme, cilt sıkılaştırma gibi durumlar için kullanılan çok yönlü bir cihazdır. Uygulamanın etki oranı göz önünde bulundurulduğunda Accent Prime, vücut sıkılaştırmada en iyi uygulama olarak adından söz ettirmektedir.

Vücut şekillendirme ve cilt sıkılaştırma için geliştirilmiş olan Accent Prime, Ultrason ve Radyo Frekans teknolojilerinin birleştiği çok yönlü bir teknolojidir. Ameliyatsız vücut şekillendirme uygulamalarına farklı bir bakış açısı getiren Accent Prime, kalıcı ve doğal sonuçlar sunmaktadır.

Accent Prime’ın kişilere sunduğu en büyük avantaj kişiye özel tedavi imkanı sağlamasıdır. Çünkü cihazın özelleştirilebilir niteliği vardır, cihaz ile işlem yaparken kişilerin cilt tipine bağlı olarak otomatik ayarlama yapılmaktadır. Yani işlemin derinlik kontrolleri, kişiye özel tedavi imkanını mümkün hale getirmektedir.

Vücutta bulunan fazla yağlardan kurtulmak, cilde daha sıkı ve daha genç bir görünüm kazandırmak süreç isteyen bir durumdur. Ancak Accent Prime ile Vücut Sıkılaştırmada en kısa sürede sonuç alınmaktadır, yalnızca 4 seansla daha estetik, daha belirgin kıvrımlı bir vücuda kavuşmak mümkündür.

Accent Prime Vücut Sıkılaştırma Sonrası

Accent Prime ile vücut sıkılaştırma ağrısız ve acısız bir uygulamadır. Uygulama cerrahi işlem olmadığı için, uygulama sonrasında dikiş gibi günlük yaşamı etkileyecek sonuçlar bulunmamaktadır. Bu sebeple uygulama sonrasında sorunsuz bir şekilde günlük yaşantınıza devam edebilirsiniz. Uygulama sonrasında işlem yapılan bölgede hafif kızarıklıklar oluşabilmektedir, ancak bu durum kısa sürede ortadan kaybolmaktadır. Güvenle ve konforla sıkı bir vücuda sahip olmak için Accent Prime tercih edebilirsiniz.