Cilt lekeleri hem kadın hem de erkeklerin ortak sorunlarındandır. Cilt lekeleri ile başa çıkmak oldukça zordur, piyasada bulunan leke kremleri çok çeşitlilik gösterse de her cilt tipine uygun olmamaktadır. Ayrıca bu ürünler genellikle çok yüzeysel belli belirsiz lekeler için etki göstermektedir. Ancak yoğun ve derin cilt lekelerinde profesyonel destek almak oldukça önemlidir.

Lekeler Neden Ortaya Çıkar?

Lekelerin ortaya çıkış nedenlerini sınırlandırmak mümkün değildir. Önemsiz görülen her detayın cilt üzerinde leke oluşumunu tetiklemesi muhtemeldir. Ancak en sık karşılaşılan cilt lekelerinin nedenlerini sıralayacak olursak;

• Güneş kremi kullanmadan dışarı çıkmak,
  • Ağdayı yanlış yapmak ya da yüksek ısıda kullanmak,
  • Cilt tipini bilmemek,
  • Yanlış cilt bakım ürünü kullanmak,
  • Sivilce ve aknelere yapılan yanlış müdahale
  • Kullanılan ilaçların yan etkisi
  • Gebelikte oluşan lekeler
  • Solaryum ve uygulanan yanlış epilasyon yöntemleri

Cilt lekeleri birden fazla nedene bağlı olarak gelişebilir, leke tedavisi için kozmetik kremleri tercih etmek bazen istenmeyen sonuçlar doğurabilmektedir. Yanlış ürün tercihi, cilde alerjen etki yaratması gibi durumlar söz konusu olabilmekte bu durumda mevcut lekelerin artmasına sebep olabilmektedir. Leke tedavisinde bilinen ve en etkili sonuçların elde edildiği uygulama babyface lazer ya da Thulium lazer yöntemidir.

BabyFace Lazer Nedir?

Babyface lazer, leke sorunu ile karşı karşıya kalan ve bu soruna kalıcı bir çözüm arayan kişilerin başvurduğu en yaygın yöntemlerden biridir. Bu yöntem ile var olan lekelerin büyük bir oranda ortadan kaldırması ve bu lekelerden kalıcı olarak kurtulmak mümkün hale gelmektedir. Bu yöntemin bu denli tutuluyor olmasının temel nedeni ise lekelerin kalıcı olarak yok edilmesini sağlamasıdır.

Lazerle Leke Tedavisi Nasıl Gerçekleştirilir?

Uygulama öncesinde cilt analizinin yapılması oldukça önemlidir, lekelerin neden oluştuğunun belirlenmesi için detaylı cilt analizi yapılmaktadır. Her lekenin kaynağı farklıdır, kalıcı sonuçlar elde edilmesi için lekelerin nedenlerine göre tedavi uygulanması gerekmektedir. Leke tedavisi uygulanmaya başladığı andan itibaren ciltte fark yaratmaktadır, ancak istenen ve nihai sonucun alınması için cilt yapısı ve leke durumuna göre belirtilen süre sonunu beklemek gerekmektedir.

Leke Tedavisi ile İlgili Bilinmesi Gerekenler Nelerdir?

• Leke tedavisi güvenli bir uygulamadır, çünkü kişiye özel cilt yapısına göre tedavi uygulanmaktadır, bu da yan etkilerin riskini en aza indirmektedir. Ancak hangi uygulama olursa olsun mutlaka güvenilir merkezler tercih edilmelidir. Özellikle leke tedavisinde istenmeyen sonuçlarla karşılaşmamak için sertifikalı ve güvenilir merkezleri tercih etmelisiniz.
  • Leke tedavisi esnasında cildin direkt olarak güneş ışınlarından korunması gerekmektedir, bu sebeple cilt leke tedavisi genellikle kış aylarında önerilmektedir. Ancak kış aylarında yapılan tedavide de güneş kremleri kullanılarak cilt güneşten korunmalıdır.
  • Leke tedavileri, mevcut lekeleri tedavi etmek için uygulanmaktadır, bu sebeple ciltte yeni oluşacak olan lekelere etki etmemektedir.

Leke Tedavisi Fiyatları

Leke tedavisi fiyatları, lekenin durumuna ve ortaya çıkış nedenine bağlı olarak değişiklik gösterir. Kişinin cilt yapısı, lekelerin derinliği belirleyici etkendir. Leke tedavisi için detaylı bilgi almak istiyor ve cilt analiziniz hakkında bilgi almak istiyorsanız YivesClinic ile iletişime geçebilirsiniz.