Koltuk altı kararması her mevsim yaşanabilmektedir. Ancak özellikle yaz aylarında daha sık görülmektedir, bunun birçok nedeni olabilir. Koltuk altı kararması herkeste görülebilir ve zamanla gelişerek artış gösterebilir. Bir hastalık ya da sağlık sorunu olarak nitelendirilmeyen koltuk altı kararması birçok neden dayanabilir. Vücuttaki kararmalar genellikle koltuk altı, genital bölge ve bıyık bölgesinde daha sık olmaktadır. Cilt kararması ya da koyu renk genellikle Akanthosis Nigricans olarak adlandırılan bir cilt rahatsızlığından kaynaklanmaktadır. Vücutta bulunan kıvrımlar da ciltte renk koyulaşmasına sebep olabilmektedir. Mesela koltuk altına bakacak olursak, koltuk altındaki deri çok hassas bir yapıdadır, jilet ile koltuk altındaki tüylerin temizlenmesinde, işlem kıl köklerinin tersine yapıldığında baskı yaparak uygulandığında koltuk altında kararmalara sebep olmaktadır. Koltuk altın ter bezlerinin en çok olduğu bölgelerdendir, bu sebeple sık sık terlemek kötü kokuya sebep olurken aynı zamanda da tahriş ve pişiğe yol açabilmektedir, bu durumda koltuk altı kararmasına neden oluşturmaktadır. Ayrıca koltuk altı kararması hamilelerde de oldukça sık rastlanan durumlardandır.

Koltuk Altı Kararması Nedenleri Nelerdir?

• Genetik faktörler
  • Terleme
  • Jilet kullanımı
  • Hormonal düzensizlikler
  • Deodarant kullanımı
  • Gebelik
  • Pişik ve tahriş
  • Kullanılan bazı ilaçların yan etkileri

Koltuk Altı Kararması Nasıl Giderilir?

Özelikle koltuk altı kararmasına sebep olan etkenler doğru belirlenmelidir, bu davranış yada genetik durum mu tespit edilmelidir. Çünkü beyazlatma sağlandıktan sonra mevcut durumun korunması için nedenlerin bilinmesi oldukça önemlidir. Eski yıllarda bitkisel, evde uygulanan yöntemler tercih edilmekteydi, ancak bu durumda maddelerin saf hali kullanıldığı için ciltte sorunlara yol açabilmekteydi. Çünkü ciltte neden kararma olduğu bilinmediği için cilde uygulanan doğal yollar cilt sorunları oluşturabilmektedir. Bu aşamada devreye Whitening Beyazlatıcı Krem girmektedir. Koltuk altı kararmalarında etkili sonuçların alındığı bu krem ile düzenli kullanım ile kısa sürede istenilen sonuca ulaşılmaktadır.

Whitening Beyazlatıcı Krem Nedir?

İçeriğinde yoğun limon extracti ve yeşil çay özleri bulunan krem, cillte oluşan kararmalarda ton eşitlemeyi sağlamaktadır. Ayrıca hyalüronik asit, collagen ve Alpha Arbutin ve üzüm çekirdeği yağı kremin içeriğinde olup, cilt beyazlatma konusunda etkili sonuçlar alınmasını sağlamaktadır. Koltuk altına güvenle uygulanabilmekte ve aynı zamanda cildin kolajen üretmesine de olanak sağlamaktadır.

Whitening Beyazlatıcı Krem Kullanım Alanları Nelerdir?

Mucizevi krem, yüz, koltuk altı, dirsek, diz ve genital bölgeye uygulanabilmektedir. Bölgede meydana gelen kararmalarda cildin renk tonunun açılması sağlanarak, ciltte beyazlama yalanmaktadır.

Whitening Beyazlatıcı Krem Nasıl Kullanılır?

Uygulama yapmak istediğiniz bölgenin temizlenmesi ilk aşamadır, sonrasında krem masaj yaparak cilde uygulanmalıdır. Hem sabah hem de akşam olmak üzere günde iki kez düzenli kullanımla etkili sonuçlar alarak cildinizdeki kararmalardan kısa sürede kurtulabilirsiniz.